torsdag 11. desember 2008

Toffifee eske

Har pyntet en Toffifee eske. Den er mitt bidrag til Kreativ Hobbys Adventsmoro 10 - Julegaver
På esken har jeg brukt RubOns "Oldemor" og håndskrift "Til verdens sprekeste". Har også brukt et av Kreativ Hobbys Oldiss-stempler på forsiden. Og 2 av deres stempler på baksiden, samt et snøkrystall-stempel på sidene. På forsiden har jeg også brukt et juletrestempel i hjørnene. Og langs hele venstre side har jeg en blondekant over mønsterarket. Har mange blomster på, som går i rød og oransje toner (litt dristig kanskje...), hvor jeg har lagt glitter på noen av blomstene :) Videre har jeg festet en charm hvor det står "Made with love" på.


1 kommentar:

Anne Bente sa...

Så flott eske du har laget til din oldemor. Og takk for at du er med på vår adventsmoro. Trekningen skjer i løpet av dagen!