En tovet veske til meg selv

Fant en oppskrift på en tovet veske, i Alt om håndarbeide - strikkemagasin nr.2 2014. Syns veska var så tøff, så fant ut at jeg rett og slett trengte en slik....

Har stirkket den i sportsgarn fra Europris. Tovet den og trukket i den, for at den skulle bli slik jeg ville :)
Veska er mørk grå nederst, så en rød stripe der jeg har strikket inn en lomme for nøkler/mobil. Og så en lysere grå på toppen av veska, og på hankene.

Jeg leverer denne veska på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)

Kommentarer

Oiii, den var kjempefin, ha en strålende uke, hilsen Beth
Gro sa…
Kjempeflott veske. Smart med en liten lomme utenpå :o)

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :) Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå.... Oppskriften er fra Garnstudio , og det er strikket i lys grå Karisma . Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også.... Og her noen nærbilder... Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)