Gå til hovedinnhold

2 Dalekjoler til en prinsesse

Jeg så flere laget Dalekjolen til prinsessene sine, og tenkte at jeg også ville prøve meg på den. Så da ble det hekling og sying på meg i sommer.

Den første kjolen er heklet i bomullsgarn, og stoff fra Stoff og stil.
Str. 6 år


Den andre kjolen her er heklet i Merinoull, og stoff fra Stoff og stil.
Str. 6 år
Her har jeg også laget en lomme framme på kjolen. Med heklet kant på, og heklet blomst på :)


Jeg leverer begge disse kjolene på utfordringen hos Pinnekroken.

Kommentarer

Supersøte kjoler :) Tenker det er ei som er glade for de.

Gleder meg til vi treffes i morgen :)
Klem ;)
Bundingen sa…
Kjempefine kjoler! Kjekt å kunne kle opp ei prinsesse!

Riktig god helg!

Klem fra Ingunn