Gå til hovedinnhold

Et lite babysett

Her er et babysett jeg har strikket på bestilling. Har tatt utgangspunkt i dette settet, men også laget en bukse til den, og endret litt på småting.
Det er strikket i myk merinoull.


Og så et mer nærbilde av de ulike delene. Ble superfornøyd med buksa... med stor ribbekant øverst - sikkert herlig å ha på :)

Kommentarer

injosa sa…
Eit nydeleg sett.
Stinemorღ sa…
Nydelig sett! Så søtt :)
Kort og Søm sa…
Veldig fint sett du har strikket,
klem :O)
Unknown sa…
Så fint det ble :)
Anonym sa…
Kjempesøtt sett du har strikket:))
Bundingen sa…
Kjempefint babysett! Vil nok tro at denne buksa er god på med så brei ribb i livet.

Klem fra Ingunn