Strikkeoppskrift - wavebag

Veska har vært i bruk en god stund - men nå har jeg endelig klart å gjøre pdf-filen ferdig - slik at dere kan få oppskriften av meg :)
Dette er altså min første "skikkelige "strikkeoppskrift som jeg deler med noen - så om noe er uklart eller dårlig forklart, så må dere være så snille å gi meg beskjed, slik at jeg kan endre på det. Jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger!!!

Wavebag er altså en tovet veske - passelig stor, med plass til mye i :)
Den er strikket i Eskimo og Kauni, og pinnenr: 8.

Og her er masse bilder av den: 

 Og til slutt et bilde av min gode hjelper, som har vesken på skulderen :)

Håper dere liker veska og oppskriften - og legg gjerne igjen en kommentar om du strikker veska :) Jeg blir veldig glad om du forsøker deg på den ;)

Oppskriften ligger til venstre sidebar i bloggen min ;)

Kommentarer

tantemaraj sa…
Mye flott strikke tilbehør å finne her i bloggen din:) Gratulere med ferdig laga oppskrift!

Jeg er veldig svak for hjerter, så småveskene med hjertelås var jo bare supersøte!!!
Anna Therese sa…
Kjempe fin veske :) Og så snill du er som deler oppskrift! Denne skal eg vise til min kjære mamma for hun elsker vesker! Ha en fin dag videre
Hobbymegher sa…
Så flott veske! :D

Ha en fin sommerkveld. =)