Gå til hovedinnhold

Daisy tunika

Ble helt forelsket i denne oppskriften fra Pickles - så den måtte jeg bare strikke til prinsessa mi :)
Fant fram garn jeg hadde i skuffen - og satte igang ;)
Her er resultatet:

 Den er strikket i merinoull og i str. 4-5 år.
Den er supermyk - prinsessa ville ikke ta den av igjen...

Så noen bilder av modellen ;)
(hun liker veldig godt å "gjøre seg til" på bildene...)




 Og her et nærbilde av daisy'ene ;)

Ønsker alle en super helg og riktig god sommer!!!

Kommentarer

Sysleglad sa…
Flott tunika på nydelig jente! Likte fargevalget ditt, god sommer til deg og!
Berit sa…
Herlig tunika og en nydelig modell, de er skjønne i den alderen :)