En lue med bølgemønster

Fikk et tips om dette flotte settet med bølgemønster - det måtte selvsagt prøves ut :)
Så da ble det en grå lue til prinsessa... enda en.... Men denne gangen har jeg strikket i et garn som har 50% merinoull og 50% bomull, så den passer mer til årstiden vi nå er i - altså ikke like varmt som rein ull :)
Bildet ble tatt nå i dag tidlig - og lua måtte hun ha i barnehagen i dag - så jeg tror den falt godt i smak hos henne ;)

Jeg leverer denne lua til utfordringen hos Pinnekroken - Vår i anmarsj.

Kommentarer

WOW lekker liten lue, skjønner godt snuppa måtte ha den på med en gang:)
Takker for varme ord i bloggen og synes og det var kjekt med praten vår:)
Ha en fine dag:)
klem bente:)
Bodil sa…
Kjempefin lue :)
klem :)
line sa…
Den lua var kjempefin!
Husmorspira sa…
Nydelig og vårlig lue!
Bundingen sa…
Barn er skjønne slik, de vil ha det på med en gang! Nydelig lue, fikk nesten lyst på en selv. Lykke til med utfordringen, og ha en fin kveld!
Solstjerne sa…
Den såg kjempe god ut - for fin var den iallefall.

Takk for at du bidrar i utfordringen.

Marianne
- pinnekroken