En lilla monsterbukse

Her er en lilla monsterbukse jeg har strikket. Den er strikket i størrelse 4 år, og med lange bein.
Modellen her er ikke den som skal bruke buksa, så derfor er de strikkede beina litt for lange for henne...

Kommentarer

Anonym sa…
så nydelig :)hvor mye tar du for en sånn i str. 1 år?
Anette sa…
Tusen takk for det! Vet at ungene får mye oppmerksomhet i barnehagene når de har buksene på seg :) Har strikket en del slike bukser :)
For 1 år tar jeg 300,-
Pluss porto.
Tina sa…
Kjempemorsom bukse! Holder på med en restegarn-monsterbukse selv, men den er visst i ferd med å bli ufo...:-)
Anonym sa…
Arti monsterbukse!
-Mye fint til inspirasjon siden sist jeg var innom! -Likte de fine strikka veskene dine!
-Har vært innom G-anette og lastet ned noen oppskrifter på luer -knall-fine! -Har begynt så smått å strikke -litt små-ting som ikke er for vanskelig (-og tar for lang tid!)
Ha en super fredag -og helg!
Klem, Tove
Råstilig Monsterbukse og skjønner godt ungene er begreistra fo disse:O)
klem bente:)