Gå til hovedinnhold

Noen julekort

Det har blitt en del julekort nå i desember. Har hatt en del bestillinger - og her er noen av kortene:
Og til slutt en hel haug av pakkelapper :)
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen i bloggen min! Det setter jeg utrolig stor pris på!
Følg med - snart kommer en blogcandy til en heldig vinner!!!

Kommentarer

Kort og Søm sa…
Fine kort og gavelapper!

Ha en fin førjulstid,
klem Fredrikke :O)
Linda sa…
Så lekre kort :) Skikkelig julenostalgisk alle sammen :)
Ønsker deg noen fine førjulsdager, klem
Anonym sa…
Nydelige kort:)
Ha en riktig fin Julefeiring!
Klem, Tove
Bodil sa…
Nydelige julekort og flotte pakkelapper.
God Jul
klem :)