Gå til hovedinnhold

Blånissestrikk

Vi har allerede kommet til 2.desember - og ungene satt som lys da første episode av Jul i Blåfjell gikk i går kveld. Mamma'n var nok like ivrig.... :)
Og her er en blånissegenser og matchende lue jeg har strikket.
Str: 2 år

Samtidig vil jeg takk alle som besøker bloggen min!! Tuuuusen takk skal dere ha! Det varmer veldig å lese alle hyggelige kommentarer dere legger igjen her!!
Om kort tid vil jeg legge ut en blogcandy her - for å gi noe til en heldig besøkende ;)
Ønsker dere alle en SUPER helg!!

Kommentarer

StrikkeDolla sa…
De er så deilige de blåfjell-plaggene, og så pene!
Har ikke prøvd meg på oppskriftene selv (enda).
Jeg tenkte å prøve å strikke blåfjellvotter til voksen. vet du om det finnes oppskrift på det?
Anette sa…
Takk for hyggelig kommentar StrikkeDolla. Vet ikke om det finnes i voksen størrelse - men du kan selvfølgelig finne en tovet vott, som du strikker som blånissesettet :) Blir sikkert veldig bra ;)

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.