En lilla og hvit sommertunika

Husker dere den rosa dansekjolen jeg strikket til prinsessa mi?
Vel, her er den i lilla og hvit også ;)
Prinsessa sykler forbi et vindu, og lager grimaser til speilbildet sitt ;)

Mønsteret på tunikaen er hentet fra Ravelty - det er en Maxi Top/dress av Elena Nodel.

Kommentarer

Linda sa…
Skal si du er effektiv på strikkefronten for tiden! Kjempesøt var denne også :)
Bodil sa…
Så fine kjoler og topper du har strikket. Nydelig kort og LOer under her også.
klem :)
Du er en kløpper på strikkepinnene også ser jeg. Flotte kjoler du har strikket til jenta di:)
Grethe sa…
Fantastiske bilder!!! De må da bare scrappes!

Og en herlig kjole. Skal si du er effektiv!
♥Gry sa…
Så nydelig!
Flott blogg med masse fine ting♥♥♥

Klem

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :) Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå.... Oppskriften er fra Garnstudio , og det er strikket i lys grå Karisma . Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også.... Og her noen nærbilder... Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)