Jeg har laget en digital LO - begynner å bli en liten stund siden sist. Begynte på denne i går kveld, men fikk nesten ikke gjort noe, for pc'en måtte gjennomgå litt diskfragmentering. Nå i kveld har det gått litt lettere, eller raskere ;)
så stilig LO:) ønsker deg en god tur til helga,må kose dere skikkeligt:) jeg skal ha ett scrappetreff her på torsdag kl 1100-1415. du er velkommen opp vis du vil komme:)
Kommentarer
;0)Gry-Beate
Har aldri prøvd meg på det der...
Kan eg låne oppsette? :)
Herlig bilde av sønnen din!
Klem Guro
Takk for at du deltar, klem linda:)
takk for at du deltar hos skisseboden. klem pia