Gå til hovedinnhold

Lilla kort

Har laget et lilla kort jeg. Ser nesten litt blått ut her, men alle fargene er lillatoner... Kjøpte noen fjær for en stund siden, og nå fikk jeg brukt noen av dem ;) Har framhevet det ene sommerfugl-stempelet, ved å trykke det på nytt og legge det oppå samme trykket. Og så er det masse glitter på den ;)
Det er ikke så lett å se på bildet, men det er stemplet swirler nede på kortet og litt på høyre side og en bitteliten på venstre side.


Bildet nedenfor her ble visst feil vei....

Og så litt av innsiden ;)

Kortet er et bidrag til en skisseutfordring hos Thats just so cute ;)

Kommentarer

Guro sa…
Herlig Anette :-)
Rent, enkelt og nydelig!
Herlige sommerfugler, glitter er flott.
Ha en fin vårkveld Anette :-)
Klem Guro
❤ Kaia sa…
NYDELIG!!!!!!
Flotte stempler og nydelig pyntet.
Klem fra Kaia
-Sanna- sa…
Stilig kort du har laget.
Takk for hyggelig kommentar.
Jeg er også usikker på pris av kortene jeg lager.
Jeg tar 50,- kr og da pynter jeg innsiden og har med konvolutt.
Må jeg sende, legger jeg til porto.
Noen rynker på nesa og andre synes at jeg er altfor billig.
Men det er alltid noen som skal ha det meste "gratis".....
-Sanna- sa…
Hei igjen.
Ja, skru opp prisen du... ellers går du med tap.
Det er jo søren ingen billig hobby.
Jeg må ta meg sjøl i nakken mange ganger og IKKE kikke i nettbutikkene....
God og produktiv helg til deg og...
Anonym sa…
Herlig kort!:)
mettepip sa…
Lilla er så lekkert! Dette ble utrolig stilig! Likte godt effekten med den doble sommerfuglen.
klem fra
Mette
~Isabell~ sa…
dette ble jo virkelig lekkert i all sin enkelhet, liker det rene oppsettet. Knall flott med sommerfuglen to ganger=)

Takk for ditt bidrag=)
Linda S. L sa…
Så flott denne var! Likte måten du hadde satt opp motivet på, kjempe søt detalj å heve den ene sommerfuglen :D
klemmmm

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.