Gå til hovedinnhold

5 kort

Her er 5 kort jeg har laget den siste tiden.
Dette første kortet er et bestillingskort laget til en mann :)





Og her er et konfirmasjonskort tenkte jeg, men det kan også brukes til en bursdag :) Har blitt inspirert av et kort hos Fredrikke ;)



Og her er et kort til en ung mann :) Syns det er såååå stilig papir - 3ndy papir :) Enkelt, men syns det ble litt kult likevel :)

Her er kortet jeg ga til svigerfar i dag - han hadde bursdag :) Også dette kortet er inspirert av et kort hos Fredrikke ;)


Og her et veldig enkelt kort til en konfirmant. Fargene ser litt bedre ut i virkeligheten enn her...

Kommentarer

Pinklady 68 sa…
Mange stilig kort du har laget!
Flott med bruk av spellbinders:-)

Ha en fin kveld og riktig god påske!
Klem Laila.
Guro sa…
Her var det mye stilig på en gang :-)
Flink du er!!!
Klem Guro
Så mange flotte kort du har laget. :) Fine farger og mange ulike detaljer. Likte hekleblomstene kjempegodt. Kort nummer tre var veldig kult.

Klem, Trine :)
Gry-Beate sa…
Så mange fine kort du har laget!!

;0)Gry-Beate
Ida sa…
Mange fine på en gang, ja!
Ida
Anonym sa…
Kjempeflotte kort, flotte inni også! Flink du! Ønsker deg en herlig påske! :)
Regnbuedrops sa…
takk for tipset om digi LO'er ble helt hekta jeg, så jeg skrev en liten takk for tipset til deg i bloggen min =D
ha en fin helg
klem
Anne sa…
Knallflotte kort! Likte alle sammen, jeg :-) Kjempefin bruk av Spellbinders!

LOene og hytteboken var knallflotte de også, utrolig flotte, faktisk!

Ha en kjempefin helg!
Anonym sa…
Så mange flotte kort!
Ønsker deg en god påske!
God helg.
Klemmer fra Cathrine
-Sanna- sa…
Kjempekjekt å kunne følge med på alt det flotte du lager. Som takk vil jeg gjerne gi deg en award, som du finner i bloggen min....
Anne sa…
Bare stikker innom for å ønske deg god påske og si at jeg har noe til deg på siden min ;-)
Ane Lene sa…
Så mange flotte kort. Likte spesielt det med støvletten...
Som takk for hyggelige kommentarer vil jeg gi deg en award, sjekk siden min.
God påske.
Klem fra Ane Lene

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.