Utfordring #50

Art pieces har tema: geometriske figurer. Jeg har lekt meg i et nytt tegneprogram. Har laget en maaaange geometriske former, og så fargelagt dem :) Veldig kjekt å holde på med.

Kommentarer

Gry-Heidi sa…
Kjempekul og skikkelig geometrisk atc !
Takk for at du er med på utfordringen :o)

Klem, Gry-Heidi
Gro sa…
Åååå den var rålekker. Så herlig med masse go'farger.

Klem, Gro :o)
Pia sa…
så flot og farverigt atc kort
Pia sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Pia sa…
Så fargerikt og flott!

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :) Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå.... Oppskriften er fra Garnstudio , og det er strikket i lys grå Karisma . Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også.... Og her noen nærbilder... Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)