Bidrag til That's just so cute

That's just so cute har en juleextra-oppgave : "Desembermåneden er rett rundt hjørne. Det betyr juleforbredelser, shopping og ekstra kos!Denne gangen vil vi i Dt se julekort og/eller julepynt. Du kan dekorere, brette, male eller sy om du vil, men tema er JUL!"

Jeg har laget et julekort, med plass til sjokolade inni.
(for å se hvordan det ser ut når sjokoladen tas ut, så se lenger nede i bloggen min :))

Kommentarer

Kort og Søm sa…
Kjempe fin, og en super ide!! :o)
Klem Fredrikke :o)
~Isabell~ sa…
Denne ble jo virkelig flott, så stilig måte du har gjort det på,fine farger sammmen også.

Takk for ditt bidrag=)
Lena Katrine sa…
Å så flott denne var!
Nydelige papirer - kjempelekker!

Ha en flotters dag! Go'klem
Camilla sa…
Denne var flott! Likte hvordan man åpner for å se teksten. :)
Tusen takk for ditt bidrag! ;D

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :) Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå.... Oppskriften er fra Garnstudio , og det er strikket i lys grå Karisma . Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også.... Og her noen nærbilder... Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)