Jeg har laget et bestillingskort. Det skulle være til et ektepar som hadde 25 års bryllupsdag. Tenkte jeg skulle lage noe litt annerledes, så da endte jeg opp med å lage et kakestykke. Inni kaka ligger det et kort hvor det står: "De beste gratulasjoner i annledning dagen". Håper de ble fornøyde :)
Kommentarer