Gå til hovedinnhold

Digital atc med tema: drøm

Har blitt utfordret på forumet til Art Pieces. Utfordringen er å lage en atc med eller om drømmer... Jeg har laget en digital atc, hvor jeg har brukt et bilde fra Flickr. Oppå bildet har jeg lagt tekst med definisjon jeg fant av ordet Drøm. Så har jeg plukket ut noen av ordene fra definisjonen, og plassert dem i den grønne borden rundt bildet. Ordene som står her er: sansebilder, forestilling, vakker, oppfyllelse, fantasibilde, sterkt ønske, ønskedrøm og luftslott. Bildet viser en bro som ikke riktig når helt over på den andre siden.... elsker det bildet :)


Kommentarer

Sandra sa…
dette var vakkert =)
Gro sa…
Åh, den var utrolig nydelig, Anette.
Lurer på om jeg må lære meg disse digitale "greiene". Bruker du photoshop eller noe annet?

Klem, Gro.
Ingunn sa…
Den var rett og slett vakker, Anette! Utrolig fin løsning på utfordringen!
Pia sa…
super nydelig
Denne er helt nydelig. Likte også bildet kjempegodt. Super løsning på utfordringen. Synes det ble en skikkelig stemningsfull ATC.

Utfordringen din til meg er ferdig, og jeg har sendt stafettpinnen videre. :)

Ha en fin helg. Klemmer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.