Gå til hovedinnhold

Tusen takk!!

Ville bare takke alle som var med på blomster-swap'en som jeg har holdt på forumet til Art Pieces. Det er utrolig mange flotte atc'er jeg har fått i postkassen min :) Skal legge ut bilder av alle på forum, så snart alle har mottatt returkonvolutten. Men jeg har tatt meg den frihet å legge ut atc'ene jeg har fått som gave fra dere - tuuusen takk!! Takker også så masse for all pynt jeg har fått som vertinne-takk! Det har vært veldig spennende å åpne konvoluttene fra dere, og se hva som ligger oppi ;)





Øverst til venstre (svart/hvit/vintage) er fra Birgit Andersen

Nr. 2 oppe fra venstre (rosa/brun/blomster) er fra Gry-Heidi

Øverst til høyre (rød/maling/rose) er fra Benedicte

Nederst til venstre (gul/monokromatisk) er fra Ditte

Nederst til høyre ("Du fortjener en blomst") er fra Gro T

Kommentarer

Benedicte sa…
Bare hyggelig! :-)


Klem
Gry-Heidi sa…
Takk for at du holdt swappen :)

Klem:)

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.