Gå til hovedinnhold

Utfordring #19

Art Pieces har dette temaet for ukas atc: Wild Wild West.

Jeg har lekt meg på dataen... så det blir digital atc fra meg denne gangen :)
Har brukt noen få elementer fra G.Storeide. Ellers har jeg hentet litt her og der fra internett. Personen som er "Wanted" er min sønn... bildet av han har jeg fikset og redigert på i PaintShop. Rammene rundt bildet har jeg også laget. Det er notatblokk-ramme og utenfor det er det piggtråd-ramme (også denne laget selv). I tillegg har jeg lagt på et par stifter og en sirkel rundt i rammene. "For a hug" har jeg laget som papirbiter som jeg har plassert slik at de skal henge ned fra Wanted-plakaten :)
Dette var en kjekk atc å jobbe med en fredagskveld :)


For øvrig fortsatt liten aktivitet her inne pga. eksamen som skal innleveres på tirsdag..... gleder meg til å ta fatt på produksjonen igjen ;)

Kommentarer

Benedicte sa…
Kjempetøff og kul!! Og en veeldig god idé!

Klem,
Ditte
Gry-Heidi sa…
Såå kul og stilig!!
Takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi
Joanna sa…
Denne Ideen var jammen god :)


Klemz, Joanna
Pia sa…
super nydeligt atc kort
LENA sa…
Kjempeherlig atc!
Takk for at du deltar!
Gro sa…
En herlig ATC - han ser jo skikkelig skummel ut... Du kan hente en award hos meg.
Ha en fin uke.

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.