Skissecupen #10 mars 16, 2009 Her er bidraget mitt til skissecupen #10 hos Din Hobby.Jeg har brukt samme blomsterteknikk som lenger nede i bloggen min her. Syns det var sååå kjekt å lage disse blomstene.Nedenfor her er innsiden av kortet.Bare spør dersom det er noe du lurer på :) Del Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Etiketter Kort Del Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Kommentarer Kort og Søm sa… Kjempe fine blomster du har laget!!Likte fargene du har brukt,hilsen Fredrikke :o) line sa… Kjempefine disse kortene med hjemmelagde blomster. Nydelige farger. Else Irene sa… Så stilige blomsterkort du har laget :) Flott, hjemmelagede blomster :) Hilde Aaslund aka Scoobie sa… Stilig! Hvorfor bruke masse penger på papairblomster fra Prima når man kan lage dem selv - i den fargen som passer! Pia sa… Så kanon flot og elegant kort, super fine blomster .: The Arctic Booklover :. sa… Tøffe kort :)
Kommentarer
Likte fargene du har brukt,
hilsen Fredrikke :o)