Gå til hovedinnhold

Skissecupen #10

Her er bidraget mitt til skissecupen #10 hos Din Hobby.

Jeg har brukt samme blomsterteknikk som lenger nede i bloggen min her. Syns det var sååå kjekt å lage disse blomstene.




Nedenfor her er innsiden av kortet.



Bare spør dersom det er noe du lurer på :)

Kommentarer

Kort og Søm sa…
Kjempe fine blomster du har laget!!
Likte fargene du har brukt,
hilsen Fredrikke :o)
line sa…
Kjempefine disse kortene med hjemmelagde blomster. Nydelige farger.
Else Irene sa…
Så stilige blomsterkort du har laget :) Flott, hjemmelagede blomster :)
Stilig! Hvorfor bruke masse penger på papairblomster fra Prima når man kan lage dem selv - i den fargen som passer!
Pia sa…
Så kanon flot og elegant kort, super fine blomster