Gå til hovedinnhold

Ventetiden er over

Her er mitt bidrag til sang #1 hos Scrapping the music, på norsk. Sangen er: Her kommer vintern av Jokke og Valentinerne.

Jeg har brukt diverse rosa kartong, hvor nesten alle kanter er svampet rosa. Tittelen på LO'en min: "Ventetiden er over" er skrevet ut på Silhouetten min, med rosa kartong som glitrer. Jeg har brukt litt rosa og brunt mønsterark (under hovedmotivet og Ventetiden). Alle hjertene er skrevet ut på Silhouetten, og plassert som en bord.

Storebror ventet leeenge på at mamma og lillesøster endelig skulle komme hjem fra sykehuset - og disse bildene er de første bildene vi tok da vi kom hjem.

Jeg har tatt utgangspunkt i en skisse av Valerie Salmon.

Det er vanskelig å se hele tittelen på dette første bildet. Derfor har jeg lagt ved et bilde hvor "er over" vises litt bedre. Det er mye lettere å se tittelen på LO'en, en det kommer fram på bildet her...

Kommentarer

Lakrisstang sa…
Så flott LO!!!
Nydelige rosafarger.

Du har lagt ut så mye fint i bloggen din. Takk for titten.
Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min.
Vibeke sa…
Hei:)

Så flott Lo du har laget til utfordringen vår!! Så morsomt at vi klarte å inspirere deg - håper det fortsetter - slik at du blir med videre på våre utfordringer:)

Vibeke
STM - på norsk
Linn sa…
kjemepflott LO og stilig med hjertene på siden :)

god helg!
Å så søt!
De hjertene gjorde seg veldig godt på denne:)

Takk for at du bidrar til bloggen vår, håper jeg får se flere bidrag fra deg:)

Gro
STM-på norsk

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.