Gå til hovedinnhold

Award

Jeg har fått en award fra Lise - TUSEN TAKK Lise!! Det betyr veldig mye for meg å vite at noen titter innom siden min, og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Denne bloggen invisterer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vilenda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.

Jeg gir denne awarden videre til:

Kommentarer

line sa…
Tusen takk - så hyggelig at du liker bloggen min :-)

Line
Åshild sa…
Så koselig :) Tusen takk!

Klem

Populære innlegg fra denne bloggen

Kammerpike/herre søkes!!!

Vi i Scrappekammeret søker ny Kammerpike / Kammerherre!!! Ta en titt på kammeret , og se hva som står i stillingsutlysningen ! Jeg håper virkelig at DU søker!

God bedring kort

Jeg har laget et enkelt "god bedring"-kort. Primablomster med brads i, rub ons bokstaver, bånd/tråd (klarer ikke helt å beskrive hvordan det er...). Og så har jeg brukt blomsterstempel i tre forskjellige størrelser, til å stemple på kartongen, for å lage en mer spennende bakgrunn. Har også brukt hvit penn til "søm". Inni kortet har jeg også pyntet. Det var veldig kjekt å lage dette kortet, så lignende kort blir det nok flere av :)

En ny start?

Vurderer å starte å blogge igjen... Må se om jeg får tid til å prioritere det. Hadde jo kanskje vært kjekt. Skal tenke på det.