Gå til hovedinnhold

Tannløs

Har en tannløs gutt her hjemme :)  Ikke helt tannløs da... men nå er det fire tenner som er ute :) Mistet en tann på fredag på flyplassen, på vei hjem fra Kreta :) Godt fornøyd!
Her er en LO jeg har laget for Hobbykunst :)


Kommentarer

Zopp Design sa…
Artig LO, da. Spennende når barna mister tenner.

Ta turen innom bloggen vår for å bli med på vårt store blogglotteri =)