Tannløs mai 27, 2012 Har en tannløs gutt her hjemme :) Ikke helt tannløs da... men nå er det fire tenner som er ute :) Mistet en tann på fredag på flyplassen, på vei hjem fra Kreta :) Godt fornøyd! Her er en LO jeg har laget for Hobbykunst :) Del Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Etiketter Hobbykunst LO'er Del Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Kommentarer Zopp Design sa… Artig LO, da. Spennende når barna mister tenner. Ta turen innom bloggen vår for å bli med på vårt store blogglotteri =)
Kommentarer
Ta turen innom bloggen vår for å bli med på vårt store blogglotteri =)