Gå til hovedinnhold

To digitale LO'er

Jeg laget to digitale LO'er til en konkurranse i starten av februar. Og nå kan jeg endelig få publisere dem ;) Denne første her er en LO med meg selv på... ikke ofte jeg scrapper meg selv :) Men det er iallfall bildene jeg tok da jeg skulle velge et profilbilde til Scrappekammeret. Har jo ikke slik hårsveis til vanlig, men det er kjekt å leke seg litt innimellom ;)
Credit: TaylorMade


Denne LO'en er av Cathrin som koste seg i jula da hun fikk dukkeseng til dukka. Det var ikke lenge dukka fikk ligge i senga si... hun skulle helst sitte i den selv, og gynge ;)
Credit: Chriscrap

Kommentarer

Gro sa…
Kjempeflotte LO'er du har laget. Sveisen din er råkul!
Kort og Søm sa…
Disse var kjempe fine!!
Ha en fin kveld,
klem Fredrikke :o)
Guro sa…
Nok et par flotte LOer far deg, de er utrolig flotte.
Super søt den med datteren din, herlig hvordan de leker helt anderledes enn vi ser for oss. Gode minner å ta vare på.
Sveisen din er bare råkul på everyday you :-)
Ha en flott ukeslutt, snart har nok en uke sprunget fra oss ;-)

Klem Guro
Gry-Beate sa…
To flotte LOèr fra deg!!!! Syns du burde ha den sveisen jeg, den kler deg.....

;0)Gry-Beate
kjempe stilige LO'er =D
hvordan lager man egentlig sånne digitale LO'er og hvordan program bruker man?
ha en knall dag
klem
tusen takk for svaret, da er det jo egentlig bare å sette i gang hehe... blir spennende å se hva jeg får til.
klem =D

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)