Gå til hovedinnhold

Et oransje kort

Nå har jeg prøvd meg på et oransje kort. Men bildene ser helt feil ut her :( Vet ikke hva som gjør det, men den oransje kartongen ser rød ut her, og det er den ikke i virkeligheten... Så jeg tar ikke noe stort bilde av kortet - men motivet ser ok ut :)
Mønsterarket ser også rødt ut, men er egentlig lys rød og oransje, sammen.... Ikke se så nøye på fargene denne gangen da ;) hehe :)

Har selvsagt tusjet med ProMarkersene mine.

Jeg bidrar med dette kortet på følgende utfordringer:
Wild Orchid Challenge - punch it (27.3) - trukket
DYSU - layers (15.3) - trukket

Kommentarer

Elisa sa…
Synes kortet ble søtt jeg ;)var noe med motivet som hadde et litt søtt preg over seg ;)
Sanna sa…
Ja, det bedragerske fotolyset.....
Det skjer rett som det er, synes jeg.
Men det ble nå nydelig da.
Og du har også fått deg dette stempelet, ser jeg.
Tror jeg må være den eneste som ikke har disse !!
Klem...
Lekkert kort og flott fargelagt. Ikke alltid fargene blir rett gjengitt:) Men fint var det.
WencheP sa…
Så fantastisk flott! Lekkert motiv. Takk for at du deltar hos Do You Stack Up.

-Wenche
Pink Lady68 sa…
ET nydelig kort Anette!!
Ikke alltid fargene blir riktig gjengitt:-) Herlig dette Sugar Nellie motivet.
Ha en fin kveld! Klem Laila.
nydelig kort :) lekkert fargelagt :)
Linda W sa…
Herlig kort med nydelig motiv:)
What a different idea - super

kitten DYSU team
Janna sa…
Hi Anette! Lovely layers card! Thanks so much for sharing your creativity with us at DYSU this week! Janna

Populære innlegg fra denne bloggen

Lykke i skogen

Det er allerede fredag igjen!! Syns ukene flyr av gårde.
Kjenner det er høst i luften, og kanskje tid for litt vedfyring snart? Her er en tennbrikettboks jeg har strikket rundt. Mønsteret er Lykke i skogen.

God helg alle sammen!

Dortegenser

Ja nå har det blitt enda et plagg til meg selv... denne gangen en dortegenser :) Samme garnet som på jakken jeg nettopp strikket - hadde så mye igjen at det nok kan bli enda en genser til...

Den er allerede tatt i bruk, så derfor er den litt "formete"... Myk og god - og ikke minst VARM!

Strikkeskjørt

Er ikke ofte jeg lager noe til meg selv... iallfall ikke klesplagg, men da jeg så dette skjørtet, så fikk jeg så veldig lyst til å strikke det til meg selv :)
Strikket dette i slutten av februar, men har ikke fått stått modell før nå....
Oppskriften er fra Garnstudio, og det er strikket i lys grå Karisma. Og siden jeg nå ikke har noen jakke som passer til, så er jeg godt i gang med å strikke det også....


Og her noen nærbilder...
Leverer også denne på utfordringen hos Pinnekroken - egenluksus :)